Ready to launch in 3..2..1.. oh no!

Een eerste blog post, volgens mij ben ik in het verleden vaak genoeg een blog gestart maar dan bleef het soms ook echt bij die eerste blog post. Er zat heel veel werk in de vormgeving van de website, dat vond ik ergens leuker dan bloggen, toch heb ik een oude passie voor schrijven dus wil ik al die opgebouwde stof van m’n typemachine blazen, nouja niet letterlijk dan! Hilarisch en een triest geval als ik er zo naar terug kijk. Dit keer zijn we doelgericht en gemotiveerd, want ja wat moet ik anders als full-time mama, ik moet toch ergens mijn ei kwijt. Dit keer ben ik volwassen, heb ik meer levenservaring en ben ik straks 3 kinderen rijk.

219

So are we ready to launch in 3..2..1.. ?

Nee ergens niet maar ik ga er voor! Ik heb jullie zo veel te vertellen maar op dit moment kun je alvast een beetje lezen over mij en mijn missie voor de Moeder bende blog. Tot snel! 

Start hier

© MOEDER-BENDE.NL – November 2016

Plaats een reactie